
De WOB Wandelclub op maandagochtend
VerenigingenDe WOB Wandelclub heeft een gezellige groep mensen die graag wandelen. Dat is hier in Wassenaar goed te doen.
Iedere maandagochtend om 10.30 uur vertrekken we vanuit verschillende startpunten en lopen dan een uur heerlijk door bossen of duinen. Iedereen is reuze enthousiast en doen hun best om er zoveel mogelijk bij te zijn. Voor informatie kunt u terecht op de website van de wob. Dat is wobactief.nl








