Afbeelding

Afscheid WOB wandelleider Gerard

Algemeen

Na vele jaren als wandelleider van de WOB maandag wandelgroep hebben wij van Gerard de Jong afscheid genomen als leider en hem bedankt voor zijn inzet en de vele mooie wandelroutes die hij met ons heeft gedeeld. Bedankt Gerard!

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Advertenties