Afbeelding
Foto: Charlotte

Kieviten JO7-1- mix boekt succes!

Sport

Wat een sportiviteit, inzet en spelplezier hebben de jongens en meisjes van het O7 mix team van de Kieviten laten zien tijdens de wedstrijd van afgelopen zaterdag! Ze begonnen de wedstrijd tegen JO7 blauw uit Rijswijk met een gezamenlijke warming-up. Het Kieviten team begon daardoor, ondanks het vroege tijdstip en de kou, geconcentreerd en met veel plezier aan de wedstrijd.

Sylvester, Anna, Floris, Olivier, Isa, Flip en Cedric gaan allemaal duidelijk vooruit in hun spel want we zien bij alle teamleden dat de zelfverzekerdheid in de wedstrijd groeit en ze weten elkaar goed te vinden met overspelen. Deze week kregen ze daarbij tijdens de wedstrijd ook versterking van mede Benjamini Axel. Maar het allerbelangrijkste: zowel de Kieviten als Rijswijk toonden zich sportieve spelers en hadden zichtbaar plezier in het spel. En als kers op de taart resulteerde dit voor de Kieviten ook nog in winst.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Advertenties