Afbeelding

Be cool, be Nuts!

Sport

Woensdagmiddag 26 maart: onder de stralende zon traden 3 Nuts voetbalteams aan voor de Wassenaarse scholenderby: 1 meisjes- en 2 jongensteams.

Al dagen was groep 8 bijna niet meer te houden: “zijn er (blauwe...) schooltenues, welke schoenen moet ik aan, wat is de opstelling, tactiek etc etc?” Nou, dat was allemaal piekfijn in orde met dank aan de leerkrachten en de vele betrokken ouders, iets wat de Nuts zo kenmerkt. Zo’n negen poulewedstrijden en een roulerend circus van Nuts-supporters (compleet met spandoek) verder, hebben alle Nuts voetbalteams het buitengewoon goed gedaan: alle drie de teams speelden de poulefinale met als resultaat 3 prachtige bekers die de rest van het jaar in de klas staan te glimmen. Maar bovenal hebben de kinderen van groep 8 (en aanhang) veel plezier gehad en steunden ze elkaar. Voorwaar een plezier om bij te zijn en een resultaat om trots op te zijn. Resteert om Blauw Zwart en alle betrokken vrijwilligers te bedanken voor de gastvrijheid en organisatie.

FvW

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Advertenties