
HGC-ers keren terug van WK in Nieuw-Zeeland
SportDe Wassenaarse hockeyers Philip Kruseman (links) en Maarten Stoltz (rechts) zijn respectievelijk 3e en 5e geworden met het Nederlands team bij het WK Hockey (7-16 november) in Auckland, Nieuw-Zeeland. Philip leverde die prestatie met Masters 45, Maarten met Masters 60.
Beiden zijn actieve HGC-ers en het gemis van beide hockeyers op de Roggewoning deed zich voelen. In de competitie hebben hun teams het moeilijk, maar met de smacht aan ervaring die beide heren hebben opgedaan tijdens dit WK, wordt de weg naar boven ongetwijfeld weer ingezet.
Gefeliciteerd, Philip en Maarten!
Masters HGC

