Afbeelding

Organix, groovende funky jazz op zondagmiddag 17 maart a.s. bij Jazz Sociëteit Wassenaar

Algemeen

Organix, geleid door Piero Bianculli, is een opkomende band in het jazzcircuit. Met hun energieke optredens hebben ze het publiek laten zien hoe getalenteerd ze zijn. De band speelt pure jazzy en funky muziek, met Piero’s stem en Hammondklanken als hoogtepunten, ondersteund door Thijmen Molema op drums, Jens Dreijer op basgitaar en Simone Cesarini op gitaar. Na het veroveren van vele harten besloten ze hun eigen album uit te brengen, geproduceerd door Sven Figee, bekend als Sven Hammond. Het resultaat is een album vol vakmanschap en energieke nummers. Mis hun optreden op zondagmiddag 17 maart niet in Jazztheater Het Deijlerhuis in Wassenaar. Voor meer informatie en tickets, bezoek www.jazzsocieteitwassenaar.nl.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Advertenties