
Wasbo activiteiten 17 april
AlgemeenIn verband met Pasen is de Wasbomiddag een week opgeschoven naar 17 april. Volgens de agenda in www.wasbo.nl komt Raduznaya Kwitka met een optreden, een lust voor oog en oor maar……het bestuur kreeg een mededeling dat 2 mensen van het ensemble ziek zijn en noodgedwongen moeten afzeggen. Wat het bestuur zeer spijtig vindt.
De Wasbo zou de Wasbo niet zijn om daar geen mouw aan te passen.
We maken er een gezellige verrassingsmiddag van met natuurlijk een drankje, loterij en bingo.
De middag is in het Buurtcentrum O&O dr. Mansveltkade 9 aanvang 13.30 zaal open om 13.00
